Levering og service
Hvordan leveres din ordre.
Når du har bestilt en vare hos os, vil vi altid gøre vores bedste for at levere din ordre hurtigst muligt, på en tryg og sikker vis.
Når du er færdig med at handle og går til varekurven vil du som oftest have 1 - 3 forskellige muligheder for at vælger fragtform. Vi har altid forudifineret de bedste løsninger til at levere lige præcis de vare, som du har bestilt. Så du kan trygt vælge en af disse løsninger ud fra, hvad der passer dig bedst. Herunder kan du se de løsninger som vi tilbyder. BEMÆRK det er ikke altid at alle løsninger er til rådighed, dette bestemmes ud fra varens karakter og leverings land.
1: "afhentning i butik" dette betyder at vi vil pakke varen og ligge den klar i butikken, så du omkostnings-frit kan afhente den her. Vi sender dig en e-mail når ordren er behandlet og ligger klar. Se vores åbnings tider her.
2: "Levering pakkeshop" pakken sendes til en pakkeshop i nærheden af dig, så du kan hente den i pakkeshoppens åbningstid. Fragt firmaet vil advisere dig via SMS når pakken er fremme ved shoppen og klar til afhentning. Denne fragtform er tilgængelig ved forsendelser op til ca. 20kg.
3: "privat levering" pakken sendes hjem til dig privat. Hvis du ikke er hjemme når transportøren kommer med pakken, vil han tage den med igen og i nogen tilfælde levere den i nærmeste pakkeshop. Du vil blive adviseret af fragtmanden når de er på vej med pakken.
4: "erhvervs levering" pakken vil blive leveret til den firmaadresse som du har angivet. Her skal du være opmærksom på, at i de fleste tilfælde vil pakken uden videre blive afleveret der, hvor der normalt indleveres pakker. Du vil blive adviseret via SMS når pakken er leveret.
Du venter på din pakke.
Vi sender som hovedregel alle vores ordre samme dag som de kommer ind, hvis ordren kommer inden 2PM og varen er på lager. Det vil sige at din pakke vil være fremme jf. den leveringstid, som er anvist på varen i shoppen.
Du kan altid følge din forsendelse via det sporings link, som er med i den email vi sender dig når varen bliver afsendt fra vores lager. Hvis du har oprette et privat login til vores side inden du afgav din ordre, vil det også være muligt at finde sporings linket i venstre side af loginsiden.
Hvis varen som du har bestilt ikke er på lager vil dette være noteret på din ordrebekræftelse med ordlyden "backordered" dette vil sige at du har bestilt en vare som er i restordre og at der vil forekomme en længere leveringstid. Denne leveringstid kan variere efter sæsonen.
Du kan altid kontakte kundeservice og høre nærmere om din forsendelse på telefonnummeret nederst i venstre hjørne på denne side eller sende os en mail.